вологість:
тиск:
вітер:
Соціологи розповіли про причини бідності українців.
Чоловіки, які щодня цілують своїх дружин перед виходом на роботу, мають вищий дохід, ніж ті, які цього не роблять. Чоловіки, які мають звичку ранком перед виходом на роботу цілувати своїх дружин, живуть на 5 років більше інших.
Уже змалку вона відрізнялася поміж ровесниками бажанням охопити чим ширше коло захоплень. Від п`яти років займалася в клубі аеробіки «Наталі» та ансамблі танцю «Джерельце» під керівництвом крутих хореографів Наталії Гребенюк і Марини Євсюкової.
Сусід три роки поспіль їздив на роботу у Швецію. Працював із деревом, збирав меблі, зводив будинки. Запропонував поїхати з ним, — розповідає 27-річний Роман Вітковський із міста Копичинці Тернопільської області.
Українські заправники шукають шляхи заміщення російських поставок дизеля і автомобільного газу. Але попереджають, що варто готуватися до підняття цін на АЗС.
Нагадаємо, з 1 червня 2019 року, з подачі російського Міністерства економіки, поставки деяких видів автомобільного палива в Україну істотно урізали. Зокрема, йдеться про експорт до нас дизеля і скрапленого газу. Обмеження щодо поставок стосується тільки нашої країни. Білоруське паливо імпортується з Мозирського нафтопереробного заводу. З РФ же ресурс до нас возять російські імпортери – «Лукойл», «Газпром» і «Роснєфть», – пише news.finance.ua.
Йдеться про обмеження, а не скасування поставок. Це означає, що Росія буде призначати агентів, через яких можна буде купувати пальне. Це 3-4 російські фірми, за якими стоятимуть все ті ж «Газпром», «Лукойл», «Роснєфть», говорять учасники ринку.
Поставки дизельного палива з Росії в 2018 і першому кварталі 2019 склали близько 40% українського ринку дизеля. По газу цифри вищі – до 50%.
Як розповів співвласник мережі АЗС «КЛО» Ігор Чернявський, запасів дизеля в українських заправників досить, а російський імпорт можна замінити українським продуктом і паливом з інших країн – наприклад, Литви та Білорусі. А ось щодо газу запасів мало, тому що немає інфраструктури для його зберігання.
«Втрату російського дизеля можна заповнити українським паливом і поставками палива з інших країн, в тому числі і по морю. По газу фактично альтернативи немає. Можна возити його через море, але в такому випадку ціна для споживача буде вище гривні на 3 та складе 17-18 грн/л.. При цьому не забувайте, що повністю перейти на морські поставки неможливо – зливати танкери нема де, тому що немає інфраструктури під великі обсяги. Щодо дизелю, якщо ціна і підніметься, то десь на $5-15 за тонну, але це несуттєво – для споживача це складе близько 2 копійок», – уточнив Чернявський.
Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.