TerMedia

facebook google+ twiter skype rss

Новини з тернопільщини

Статті

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Соціологи розповіли про причини бідності українців.

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Чоловіки, які щодня цілують своїх дружин перед виходом на роботу, мають вищий дохід, ніж ті, які цього не роблять. Чоловіки, які мають звичку ранком перед виходом на роботу цілувати своїх дружин, живуть на 5 років більше інших.

Інтерв'ю

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Уже змалку вона відрізнялася поміж ровесниками бажанням охопити чим ширше коло захоплень. Від п`яти років займалася в клубі аеробіки «Наталі» та ансамблі танцю «Джерельце» під керівництвом крутих хореографів Наталії Гребенюк і Марини Євсюкової.

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Сусід три роки поспіль їздив на роботу у Швецію. Працював із деревом, збирав меблі, зводив будинки. Запропонував поїхати з ним, — розповідає 27-річний Роман Вітковський із міста Копичинці Тернопільської області.

В Тернополі проблеми з показниками, поданими через інтернет

Опубліковано: 13.02.2020 13:07
В Тернополі проблеми з показниками, поданими через інтернет

Тернополяни масово скаржаться про те, що впродовж останніх місяців подають показники за спожиту електроенергію за допомогою сервісу eps.org.ua, однак у ТОВ «Тернопільобленерго» проводять некоректні нарахування, вказуючи свій показник від служби, а не той, який подав споживач. Особливо енергетики «потішили» нарахунками у січні. На жаль, ситуація, коли у деяких службах «не бачать» показників трапялися вже неодноразово.

«У січні в своєму електронному кабінеті я побачила нарахування, які суттєво різняться з тим, що я нарахувала у відповідності до спожитих кіловат та поданих показників. Якби різниця була незначна, то можливо б і уваги не звернула, але тут було взято показник «зі стелі» і відповідно до нього я маю оплатити на 200 гривень більше, ніж спожила. Чому був не взятий до уваги мій показник, поданий вчасно – 2 січня?  У абонентському відділі мені сказали, що не беруть до уваги даних з eps.org.ua і що я занадто пізно подала показник, наполягаючи, що необхідно було подати 1 січня. Поясніть будь ласка, чому я впродовж багатьох років користувалася зручним сервісом – єдиною квитанцією на eps.org.ua, де я і показники подавала, і оплату здійснювала, а зараз позбавлена цієї можливості?», – йдеться у одному з листів.

Директор ПП «Укрспецінформ» Михайло Шидлівський підтвердив, що і на адресу його підприємства надійшло чимало скарг щодо не врахування електромережами поданих показників, пише Бізнес Компаньйон.

— Дійсно, до нас надходили звернення мешканців Тернополя та районів області про те, що показники, котрі були подані через сайт eps.org.ua не були взяті до уваги надавачем послуг при проведенні нарахувань. Ми зверталися в дану службу за роз’ясненнями та провели зустріч з ними, де нас запевнили , що покази будуть братися до розрахунку, при умові, що будуть здані в період їх приймання.. Чому і дальше виникає ситуація з неврахуванням даних, я особисто пояснити не можу. З нашого боку робиться все для того, щоб максимально спростити можливість подачі показів мешканцям Тернополя та області не тільки по електроспоживанню, але по інших службах також.


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

Відео

Ружена Волянська: Важливість Томосу для Тернопільщини

Анонс програми «Актуально з Руженою Волянською»

Новини БІЗНЕС КОМПАНЬЙОН

Молодіжні Новини