TerMedia

facebook google+ twiter skype rss

Новини з тернопільщини

Статті

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Соціологи розповіли про причини бідності українців.

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Чоловіки, які щодня цілують своїх дружин перед виходом на роботу, мають вищий дохід, ніж ті, які цього не роблять. Чоловіки, які мають звичку ранком перед виходом на роботу цілувати своїх дружин, живуть на 5 років більше інших.

Інтерв'ю

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Уже змалку вона відрізнялася поміж ровесниками бажанням охопити чим ширше коло захоплень. Від п`яти років займалася в клубі аеробіки «Наталі» та ансамблі танцю «Джерельце» під керівництвом крутих хореографів Наталії Гребенюк і Марини Євсюкової.

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Сусід три роки поспіль їздив на роботу у Швецію. Працював із деревом, збирав меблі, зводив будинки. Запропонував поїхати з ним, — розповідає 27-річний Роман Вітковський із міста Копичинці Тернопільської області.

Які діти краще вчаться у школі: з багатих чи бідних сімей (дослідження)

Опубліковано: 25.10.2018 19:03
Які діти краще вчаться у школі: з багатих чи бідних сімей (дослідження)

Дослідження Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) показало, що різниця в успішності між дітьми із заможних сімей і сімей з матеріальними проблемами починається з 10 років і розвивається далі протягом процесу навчання, – пише Ровесник.

Про це повідомляється на сайті Організації.

Дослідження “Рівність в освіті: подолання бар’єрів для соціальної мобільності” показало, що в середньому понад 2/3 опитаних 15-річних і більш ніж 2/3 опитаних у віці 25-29 років вказали, що розрив в успішності відзначається вже в 10-річному віці.

Дослідження знайшло зв’язок між соціально-економічним станом і успішністю: школярі, які відвідували більш престижні в соціальному та економічному плані школи, краще складали іспити.

В середньому в 2015 році 48% школярів відвідували школи з нижчим рівнем соціально-економічного забезпечення. Цей показник особливо не змінився в більшості країн за останні десять років.

Якщо учні з малозабезпечених і неблагополучних сімей, які відвідують школи більш високого рівня, показують на 78 балів кращі результати в навчанні, ніж ті, що відвідують непрестижні школи. У деяких країнах ця різниця становить понад 130 балів.

Також дослідження показало, що тільки чверть малозабезпечених учнів задоволені своїм життям, відчувають себе соціально залученими в школі і не переживають через навчання.

У Хорватії, Чехії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Нідерландах, Ісландії, Латвії та Швейцарії таких учнів більше 30%, але в інших європейських країнах їх відсоток менше 20%.

Згідно з результатами дослідження, в Німеччині учні з сімей з низьким рівнем доходів показують низькі результати шкільної успішності, порівняно з учнями з інших країн (15% порівняно з 21% у середньому за даними 34 країн, які брали участь у дослідженні).

Так, в Новій Зеландії змогли скласти випускні іспити в 18 років 39% дітей, чиї батьки не отримали середньої освіти. У Фінляндії цей показник склав 34%, в Чехії – 3,4%, Словаччині – 6,1%, Італії – 6,7%.

Дослідники ОЕСР дійшли висновку, що в світі немає жодної країни, якій би вдалося позбутися соціально-економічної нерівності в освіті.

Всього в країнах, що брали участь у дослідженнях ОЕСР, 41% дітей досяг вищого рівня освіти в порівнянні зі своїми батьками. Найвищі показники продемонструвала Південна Корея — 57%.


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

Відео

Ружена Волянська: Важливість Томосу для Тернопільщини

Анонс програми «Актуально з Руженою Волянською»

Новини БІЗНЕС КОМПАНЬЙОН

Молодіжні Новини

Комфорт Гурман