TerMedia

facebook google+ twiter skype rss

Новини з тернопільщини

Статті

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Чому українці бідні: вчені назвали несподівану причину

Соціологи розповіли про причини бідності українців.

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Ви будете здивовані: шокуючі факти про поцілунки

Чоловіки, які щодня цілують своїх дружин перед виходом на роботу, мають вищий дохід, ніж ті, які цього не роблять. Чоловіки, які мають звичку ранком перед виходом на роботу цілувати своїх дружин, живуть на 5 років більше інших.

Інтерв'ю

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Дівчина з Тернопільщини стала офіцером поліції у США: всі подробиці

Уже змалку вона відрізнялася поміж ровесниками бажанням охопити чим ширше коло захоплень. Від п`яти років займалася в клубі аеробіки «Наталі» та ансамблі танцю «Джерельце» під керівництвом крутих хореографів Наталії Гребенюк і Марини Євсюкової.

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Заробітчанин із Тернопільщини розповів про життя у Швеції

Сусід три роки поспіль їздив на роботу у Швецію. Працював із деревом, збирав меблі, зводив будинки. Запропонував поїхати з ним, — розповідає 27-річний Роман Вітковський із міста Копичинці Тернопільської області.

Заліщицькі педагоги вчили мову жирафи

Опубліковано: 30.04.2018 08:32
Заліщицькі педагоги вчили мову жирафи

Педагогам можна говорити із учнями на двох мовах. Одна із них – так звана мова шакала (jackol language) – веде до криків і ярликів. Інша – мова жирафи (giraffe language) – дає шанс дитині усвідомити помилку і виправити поведінку. Досвідом успішної комунікації під час викладання поділився із вчителями з Тернопільщини та всієї України американський вчитель волонтер Корпусу Миру Девід Еш під час міні-табору L.E.A.D у Заліщиках, – поввідомляє Ровесник.

– Слова вчителя для учнів можуть стати руйнівною зброєю, – розповів Девід Еш. – Але слова вчителя також можуть надихати учнів творити. Усе залежить від нашого вибору мови. Вчитель не повинен спілкуватись з учнем на jackol language, що має в собі негативну оцінку особистості. Вчителю слід використовувати giraffe language, що дає спостереження.

Як приклад, ми можемо подумати про людину, яка викликала у нас негативні емоції. Далі – описати цю ситуацію одним реченням. «Вона – лінива» – із мови шакала. Таке мислення веде до конфліктів. Мова жирафи використовує констатацію фактів «Вона не зробила 2 вправи на вчорашній урок».

Щоб перейти на мову спостережень варто лише усвідомити, що людина не може бути першопричиною наших негативних емоцій, порадив Девід.

– Усі ми маємо потреби, – додав Девід. – Це потреба у дружбі, у відпочинку, у красі, у реалізації власних ідей та мрій. Емоції та відчуття базуються на потребах. Якщо ми розчаровані, бо учень за нашою оцінкою лінивий, то ми маємо незадоволену потребу в реалізації чи визнанні. Але педагогам краще у такій ситуації не зациклюватись на собі, а подумати про причини поведінки учня. Якщо вона повторюється систематично – можна обговорити це з учнем. Інколи у таких ситуаціях випливає багато фактів. Як результат, розчарування вчителя проходить. І ми можемо допомогти учню перейти певні складні життєві моменти.


Якщо цей матеріал вас зацікавив, будемо вдячні, коли поділитесь ним в соціальних мережах або прокоментуєте.

Відео

Ружена Волянська: Важливість Томосу для Тернопільщини

Анонс програми «Актуально з Руженою Волянською»

Новини БІЗНЕС КОМПАНЬЙОН

Молодіжні Новини

Комфорт Гурман